TIKIN SVET


Pozdravljeni v Tikinem svetu domišljije. V njem se mešata ljubezen do rastlin in ljubezen do zemlje. Iz gline pod mojimi prsti nastaja keramika, ki postane celota šele, ko se zlije z rastlinami. To je poseben košček vrta. Tikin svet.



sobota, 6. november 2010

Trikrat uporabna


Ker je v meni nemiren duh, se mi ob delu porajajo nove ideje o posodah in njihovi uporabnosti. Ob čaju ali kavi paše prigrizniti kakšno dobroto, zato je nastalo tole:

Uporabnost te posode je trojna: v njej lahko hranimo in postrežemo piškote, lepa je tudi kot dekoracija na polici. Ni mi treba več prekladati piškotov iz sklede v posodo, ki se zapre, ampak samo dvignem pokrov in postrežem.




Tile piškoti so kupljeni, zdaj se moram skupaj z otroki lotiti še domače peke, da bo sladkanje še bolj zdravo.

16 komentarjev:

  1. O, Tika, tole je spet tako zelo lepo! VSE tvoje posodice so lahko tudi samo okrasni predmeti.

    Komaj čakam na konec novembra! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prečudovito, Tika! Čisto sem zaljubljena v tvojo keramiko.

    OdgovoriIzbriši
  3. Me je Škorčica prehitela, ker sem tudi jaz želela napisati, da so vsi tvoji izdelki čudoviti okrasni predmeti!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zopet si ustvarila nekaj prekranega. Sedaj pa je res skrajni čas da se podam na lov. Res zelo uporabno in prečudovito.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooooh, vse tri so prečudovite, tista v sredini z mucami je pa sploh fantastična! A se tako hermetično zapre, da se piškotki ne zmehčajo ali jih zaradi lepe posode prej pojeste in se zato nimajo časa pokvariti?

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako krasne izdelke delaš, eden je lepši od drugega :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Posoda se ne zapre hermetično, vendar se piškoti ne zmehčajo hitro, ker ni pretoka zraka. V treh tednih se niso zmehčali, je pa res, da sem mogla piškotnik skriti, ker drugače ne bi mogla stestirati tega :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ni dvoma, da so tvoji izdelki sami sebi že namen, saj so, tako kot so povedale že moje predhodnice, krasen okras. In tale ideja za piškote je odlična. Zelo lepa zadevica.

    OdgovoriIzbriši
  9. Super ideja in krasna izvedba. Nekaj posebnega za shranjevanje dobrot in hkrati, da jih postrežeš.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kaj naj rečem, razen, da se mi že sline cedijo in seznam za dedka maraza daljša. Prekrasne so!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. prečudovit preplet lepega in uporabnega... res je vse, kar pride izpod tvojih rok, za dušo pobožat.

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudoviti so ti piškotniki izpod tvojih pravljičnih prstov. Nama z Medolino je najbolj všečen prvi z mucami :o))) In še v marsikaj bi se lahko spremenili ...

    OdgovoriIzbriši
  13. Hola pasaba por aquí y me ha sorprendido lo bonito que se vé aquí es precioso tu blog y me quedo como seguidora, así podre ponerme al día poquito a poquito.
    Yo tengo dos blog si los quieres conocer pincha en mi foto y te transportará jajaja.
    hasta pronto, besos Nati.

    OdgovoriIzbriši
  14. Izredno izredno lepa keramika! Všeč, všeč!
    Pozdravček.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...