TIKIN SVET


Pozdravljeni v Tikinem svetu domišljije. V njem se mešata ljubezen do rastlin in ljubezen do zemlje. Iz gline pod mojimi prsti nastaja keramika, ki postane celota šele, ko se zlije z rastlinami. To je poseben košček vrta. Tikin svet.



ponedeljek, 8. november 2010

Nova slikanica

Glina je moja velika ljubezen, toda v zadnjem času jo je zamenjal svinčnik, nastaja namreč nova slikanica.
Družbo mi dela mali panda, ki ne more biti pri miru in pleza vsepovsod :)

















7 komentarjev:

  1. O videti je obetavno. Luštne veveričke.

    OdgovoriIzbriši
  2. iiiiiiii slikanica, obožujem slikanice. Komaj čakam kaj bo nastalo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz sem vzkliknila iiiiii, tudi jaz obožujem slikanice in komaj čakam končni izdelek! Sori Vladka, saj ne kopiram tvojega komentarja, ampak si mi ga pobrala iz ust (no, tipkovnice:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Luštnoooo, tole bodo prav lepe ilustracije. boš povedala, ko bo cela za videt kje v kaki knjigarni?

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti imaš pa res zlate roke in nežno dušo. Čudovito! Komaj čakam, da slikanica izide.

    OdgovoriIzbriši
  6. Nadvse sem vesela nove pravljične stvaritve izpod tvojih rok in še ene izmed mnogih slikanic s tvojimi ilustracijami na knjižni polici - sestrice jo že nadvse težko pričakujejo :o)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Seveda bom povedala, ko bo slikanica zunaj. Smo pa ilustratorke z loškega konca združile moči, tako da bo nastala prav posebna slikanica. Več o tem povem drugič.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...