TIKIN SVET


Pozdravljeni v Tikinem svetu domišljije. V njem se mešata ljubezen do rastlin in ljubezen do zemlje. Iz gline pod mojimi prsti nastaja keramika, ki postane celota šele, ko se zlije z rastlinami. To je poseben košček vrta. Tikin svet.



petek, 3. december 2010

Miklavževi piškoti


Dan kot je današnji,



ko zunaj sneži in je prijetno biti na toplem, je res primeren za peko piškotov.
Tega se je domislil tudi Miklavž, ki sem ga zalotila pri peki kljub temu, da nebo ni bilo vijolično obarvano.
Naši otroci imajo najrajši  "mašinske kekse"  in tukaj res drži pregovor, da so preproste reči najboljše.

Miklavž mi je zaupal tale preprost recept:

1kg moke (pol mehke in pol ostre)
40 dag masla
40 dag sladkorja
4 jajca
1 pecilni prašek
1 vanilijev prašek
limonina lupinica in žlica ruma























































































In ker sem bila neučakana,  sem jih kar takoj poskusila.
mmmmmmmmmmm  :)

11 komentarjev:

  1. take je delala pa moja babica ;))

    OdgovoriIzbriši
  2. In pri mojih doma se še taki delajo :) Super mašinca, a ne? Taki piškoti res najbolje gredo v promet.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mmmmmm, videti so slastni, še posebej na zadnji sliki, v tvoji lepi skodelici...
    Tudi pri nas sneži, kakšna sreča, da je vikend -
    Pa lep naj bo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi jaz se spomnim takih od babice!
    Ker nisem ljubiteljica piškotov, bi jih seveda imela za okras, tako kot prikazuje zadnja slika :), in seveda zaradi omamnega prazničnega vonja. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi pri nas je obstajala taka mašinca, vedno sem se spraševala čemu služujo tisti vzorčki na letvici.No zdej mi je jasno.
    Ufa, kako diši......

    OdgovoriIzbriši
  6. Naša stara mama je tudi pekla te kekse - mi smo jim rekli "kilometr keksi". In meni najboljši so bili tisti, ki so se malce - čisto malce prismodili.

    OdgovoriIzbriši
  7. Skuhala sem si kavo in segam in segam v tvojo krsno skledico s piškoti pa nobeden noče k meni :o))) Jaz jih kar vonjam ...

    OdgovoriIzbriši
  8. mmmm moji in atijevi najtaljubši :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Juuuuuuuuuuuuuu, tile keksi so letos pri nas cel hit, danes sem zamesila 2 kg mase, jutri bo cel žur! Ti pa ob priliki pošljem fotko naše mašin'ce, je copy+paste od tvoje :-)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...