TIKIN SVET


Pozdravljeni v Tikinem svetu domišljije. V njem se mešata ljubezen do rastlin in ljubezen do zemlje. Iz gline pod mojimi prsti nastaja keramika, ki postane celota šele, ko se zlije z rastlinami. To je poseben košček vrta. Tikin svet.



četrtek, 17. junij 2010

Muca Copatarica





Takole izgleda moja varianta Muce Copatarice. Muca se je preselila na stene pravljične sobe in otrokom pripoveduje svojo zgodbo o izgubljenih in pozabljenih copatkih.



3 komentarji:

  1. Danes sem vstopila v Tikin svet - našla sem te na blogu Drobtinice ...

    Če bi ti zmogla sedaj napisati v obliki besed kako mi je všeč odtis tvojih sledi s čopičem Muce copatarice v otroški sobici - pa se tega ne da kar tako spraviti v obleko besed :o)))

    Čudovito - obožujem svet pravljic in Muca Copatarica je ena izmed mojih najljubših ...

    Sem si sedaj prav napasla dušo v tem tvojem kotičku Tikinega sveta ...

    Dobrodošla v svetu blogerstva in kličem ti še na mnoge, mnoge objave ...

    Lepo in radi se imejmo in veliko se smejmo :o)))

    Odmevčica

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastično! Res sem brez besed, ob pogledu na čudovite ilustracije in fantastične izdelke. <3

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...