TIKIN SVET


Pozdravljeni v Tikinem svetu domišljije. V njem se mešata ljubezen do rastlin in ljubezen do zemlje. Iz gline pod mojimi prsti nastaja keramika, ki postane celota šele, ko se zlije z rastlinami. To je poseben košček vrta. Tikin svet.



sobota, 27. november 2010

Prvi sneg

"Končno!" pravijo otroci. "Že," tožijo šoferji in cestarji.
Vsaka stvar ima dobre in slabe strani, odvisno od kod gledamo.
In takle je moj pogled:

14 komentarjev:

  1. Čudovit obesek!!

    Glede snega pa sem navdušena kot otrok ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasen je, pa ne sneg, obesek.

    Tudi moja kepica gline čaka...

    OdgovoriIzbriši
  3. Sneeeeeeg. Naj le bo. Potem vsaj vemo, da je zima.
    Tvoj obesek je čudovit.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoj "pogled" je čudovit.
    Najbolj mi je všeč, ko zapade prvi sneg, ker je vse belo oz. vse je "pospravljeno". Nikjer nobene umazanije, le belina :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Če je sneg tak, kot "tvoj pogled" bi ga jaz imela celo leto!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo ljubek je ta "tvoj pogled"!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lep pogled in krasno se sklada z belo pokrajino. Jaz sem kar med prvimi, ki pravim končno :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivna figurica,pravi vesnik snežnih čarolija :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovit pogled ;) - na tvoj obesek in na sneg! Uživaj!

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasno sneženo - na mojem blogu pa nagradica zate!

    OdgovoriIzbriši
  11. ... Zvezdice bele, bele snežinke, padajo, padajo tiho z neba ... "šlišiš" kako pojem tvojemu ljubkemu izdelku :o)))

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...