TIKIN SVET


Pozdravljeni v Tikinem svetu domišljije. V njem se mešata ljubezen do rastlin in ljubezen do zemlje. Iz gline pod mojimi prsti nastaja keramika, ki postane celota šele, ko se zlije z rastlinami. To je poseben košček vrta. Tikin svet.



nedelja, 19. december 2010

Krasen zimski konec tedna


V petek nas je razveselil puhast svež sneg in podarjen nam je bil ras čudovit zimski konec tedna. Lahko mi verjamete, da nisem uživala nič manj, kot moja otroka :)

Naše mesto odeto v zimsko odejo.

















Živimo v centru, toda do prvega gozda je 10 minut hoje.


















S hriba se lepo vidi mesto, mi pa ne gremo gor zaradi razgleda,
ampak...

















zaradi kotaljenja po hribu dol!

















Juhu!
















Dol smo se prikotalili čisto zasneženi, mokri, rdečih lic in.....srečni!

Kako malo je treba, da se imamo lepo.
Lepe snežne dni tudi vam!
Jutri pa žrebam za bonbonček.

9 komentarjev:

  1. Čudovita objava! Uživala sem z vami... Mi smo na vrtu naredili pravcati bunker in bili na koncu enako zagorelih lic... LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo ste preživeli dan.
    Tudi jaz rada brezskrbno uživam na snegu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lep sončen dan je bil danes, in res bi bila velika škoda, ostati za štirimi stenami.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, res je včasih potrebno tako malo in tudi meni je tako všeč, ko se pozimi vrnem domov rdečih ušes, nosa in ličk. Lepo je pri vas.

    OdgovoriIzbriši
  5. Res je: tako malo potrebujemo za veselje! Sneg lahko nudi toliko načinov veselja in zabave, samo otroka v sebi je treba poiskati!

    OdgovoriIzbriši
  6. Vsaka stvar je za nekaj dobra.... tudi nas je ta puhec izbezal izza zidov.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prav privoščim vam te zinske radosti, ker vem kako luštno je :)))
    Lep teden ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  8. Super uživanje:))))

    Včasih še vedno pogrešam Loko in pogled na grad iz prve slike:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Fantastičen ragled imate - uživajte počitnice, upam, da se bo kaj snega kljub odjugi le obdržalo!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...