TIKIN SVET


Pozdravljeni v Tikinem svetu domišljije. V njem se mešata ljubezen do rastlin in ljubezen do zemlje. Iz gline pod mojimi prsti nastaja keramika, ki postane celota šele, ko se zlije z rastlinami. To je poseben košček vrta. Tikin svet.



sreda, 1. september 2010

Poletje se poslavlja

S toplega, po soli dišečega morskega zraka smo se vrnili v zelo hladno, mokro in po jeseni dišečo domovino. Ko nas ni bilo, se je grozdje obarvalo rdeče in vse kaže, da se poletje počasi poslavlja. Ker imam rada tople dni, sem danes prav uživala na soncu. Na prvi šolski dan smo, da malo proslavimo,  po kosilu pojedli veliko sladoleda, zdaj pa veselo na delo. Otroka sta zakorakala v novo šolsko leto, jaz pa hitim peč izdelke, ki sem jih naredila še pred dopustom in so se tačas lepo počasi posušili.


In še zadnji pozdravi poletju...


1 komentar:

  1. Dobrodošli doma :o))) Jaz se z jesensko realnostjo soočila čez vikend in že sedaj pogremaš tople sončne žarke in šumenje morja :o)))

    Krasne fotografije - ob njih mi morska obzorja še močneje odzvanjajo v srcu :o)))

    Naj vam bo novi začetek šolskega leta naklonjen in prijazen ...

    VD

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...