TIKIN SVET


Pozdravljeni v Tikinem svetu domišljije. V njem se mešata ljubezen do rastlin in ljubezen do zemlje. Iz gline pod mojimi prsti nastaja keramika, ki postane celota šele, ko se zlije z rastlinami. To je poseben košček vrta. Tikin svet.



sobota, 18. september 2010

10 stvari, ki jih imam rada



Helena iz Tako preprosto igrivo, ustvarjalno me je povabila naj naštejem 10 stvari, ki jih imam rada:

1. Kava. Brez skodelice tega opojnega napitka kar ne morem začeti dneva. So bili časi, ko sem poskušala začeti dan s čajem, ampak naj bodo sklepi še tako trdni, skodelica dišeče kave, najrajši z mlekom, me vedno zavede.

2. Glina. Moj najljubši material za oblikovanje. Tako prvinska in enostavna, različnih barv in lastnosti. Moja prijateljica, s katero se srečam skoraj vsak dan.

3. Trgovine z materiali za ustvarjanje.  Že ko sem bila majhna punčka, sem v knjigarni, kjer so včasih stregli vsakemu posebej, vse stranke spuščala naprej, samo da sem lahko dolgo opazovala barvice, flomastre, pisan ovojni papir, knjige in zvezke. Ni bilo čudno, če sem iz sosednje ulice, kjer je bila knjigarna, hodila domov celo uro.  Zdaj je materialov za ustvarjanje neprimerno več in čeprav sem zrasla, se v taki trgovini počutim kot majhen otrok, ki ga prvič pripeljejo v slaščičarno.

4. Knjige. Moje drage prijateljice, ki me v trenutku popeljejo vsakič v drug svet. Ko grem v knjižnico, knjige izbiram po naklučju. Pokličejo me k sebi in vedno pridejo ob pravem času.

5. Morje. Če bi lahko izbirala, bi živela ob morju. Svet ob morju skriva v sebi njegovo pesem.

6. Glasba. Potegne me iz slabega razpoloženja, mi vlije nove energije ... kaj bi brez nje?

7. Sukulente.  Trpežne rastline, ki so me očarale zaradi zanimivih oblik listov, stebla...lepe so tudi, kadar ne cvetijo.

8. Stara mesta. Krasno se mi zdi pohajati po starih mestih, čutiti njihov utrip, prisluhniti zgodbi, ki jo šepetajo.

9. Fotografija. V sliko ujet trenutek, droben detajl, obraz otroka, ko je zamišljen. Toliko lahko pove, na toliko načinov očara.

10. Filmi. Kakor knjige, me tudi filmi potegnejo v drug svet. Pomenijo mi odklop.

Zdaj imam nalogo, da k igri povabim še druge blogerke. To pa je težka naloga, saj vas je veliko že naštevalo svojih 10 naj. Zato povabim vse, ki bi radi nadaljevali igro, naj si pravila preberejo na Heleninem blogu in nadaljujejo.

2 komentarja:

  1. Lepo je bilo brati tvojih 10 stvari, ki jih imaš rada. Si me spomnila, da ta naloga čaka tudi mene.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, fino, ker si nam razkrila delček sebe.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...