TIKIN SVET


Pozdravljeni v Tikinem svetu domišljije. V njem se mešata ljubezen do rastlin in ljubezen do zemlje. Iz gline pod mojimi prsti nastaja keramika, ki postane celota šele, ko se zlije z rastlinami. To je poseben košček vrta. Tikin svet.



sobota, 12. februar 2011

Pospravljanje

Sobota je pač dan za pospravljanje in danes sem se spravila na škatle v ropotarnici. V njih imam spravljeno vse mogoče kar ni za v smeti, za v stanovanje pa tudi ne. V eni od škatel sem našla stare izdelke iz študentskih dni in odločila sem se, da portret sošolca Janeza prinesem gor v svoj studio.





































































Zdaj mu moram najti še primerno mesto.

12 komentarjev:

  1. Uau, lahko ti samo čestitam, res si Mojstrica! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni zgleda skoraj živ, samo malo se je v blatu povaljal.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo in verjetno mu je tudi zelo zelo podoben :-))
    In res je kot pravi Sonja!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole je bilo v ropotarnici!!! :) Še sreča za sobote. Verjamem, da bo našel ustrezno mesto. Si zasluži.

    OdgovoriIzbriši
  5. To bi pa bilo res velika škoda, da je v ropotarnici. Dobro, da si se končno odličila, da ga prineseš na plano, kamor spada :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Bi bilo res škoda če tole obtiči v ropotarnici. Noro dobro.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super portret! Všeč mi je, groba obdelava. Se mi zdi kot da ravno to vdahne življenje v kip, nek karakter.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tole me pa tako spominja na učna leta. :)
    Prav fino je videti takole malo za nazaj, kajne! :)

    Glina je res tvoj material - ker tole je (spet) res krasno.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kaj vse človek ne najde v ropotarnici, hm? Skrajni čas, da si se lotila revizije.Tako pride še kak zakladek na dan.

    OdgovoriIzbriši
  10. Vedno zadnja...(problemi z explorerjem)
    Ma nič zato nekdo mora biti IN pohvala ti ne uide. Super je! CARICA SI!
    Je iz študentskih časov?Mogoče pa je užival na Rock Otočcu.

    OdgovoriIzbriši
  11. Tako ropotarnico bi tudi jaz rada obiskala... Krasna zadevica, vsekakor pa ne gre v kopalnico... je preveč živ :o)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...