TIKIN SVET


Pozdravljeni v Tikinem svetu domišljije. V njem se mešata ljubezen do rastlin in ljubezen do zemlje. Iz gline pod mojimi prsti nastaja keramika, ki postane celota šele, ko se zlije z rastlinami. To je poseben košček vrta. Tikin svet.



sreda, 2. februar 2011

Orodje za oblikovanje gline

Pri oblikovanju gline uporabljam različno orodje.
Najmočnejše orodje, ki ga imamo vsi, pa so
roke, glava in srce.


7 komentarjev:

  1. Zanimivo.
    Še nikoli nisem resno delala z glino, le malce gnetla z rokami, zato si pribora sploh nisem predstavljala. Lepo prikazano.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si to napisala. Brez tega nam orodje prav nič ne koristi.

    OdgovoriIzbriši
  3. znani rekviziti, poleg njih pridejo prav še žličke, vilice, noži.... pokrovčki..... 8:)
    in kot že napisano ljuezen do gline

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, vedno. Brez glave ni ideje, brez srca ni strasti, brez strasti izdelek nima duše, brez rok pa nikoli ne ugleda belega dne.

    OdgovoriIzbriši
  5. Popolnoma se strinjam z zadnjim stavkom Tika. Mislim, da je srce tisto, ki nas žene naprej, da naredimo še kaj novega, zanimivega....

    OdgovoriIzbriši
  6. Već dugo virkam iz prikrajka, ali se ne oglašavam. :)
    Htjedoh samo konačno reći da sam oduševljena tvojim kreacijama i divim im se, a oko oruđa za oblikovanje se slažem. Kako god ono savršeno bilo bez glave i srca je neupotrebljivo. :)
    Ja sam dosad vrlo malo pokušala modelirati sa slanim tijestom i glinom koja se suši u pećnici, pa boja akrilnim bojama i lakira, ali to nije ni sluga tvojim radovima.
    Čekam vidjeti gotovu macu! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo povedano.

    Tole orodje pa zgleda kot kakšni antični kirurški pripomočki. Me zanima čemu je posamezen kos namenjen.

    Lp

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...