TIKIN SVET


Pozdravljeni v Tikinem svetu domišljije. V njem se mešata ljubezen do rastlin in ljubezen do zemlje. Iz gline pod mojimi prsti nastaja keramika, ki postane celota šele, ko se zlije z rastlinami. To je poseben košček vrta. Tikin svet.



ponedeljek, 26. marec 2012

Posode za sukulente






Male keramične krogle so tisto, kar mi zapolnjuje zadnje dni.
Mali planeti zaživijo novo življenje, ko vanje posadim sočnice.

9 komentarjev:

  1. Tako... za dušo. Kot bi se z bosimi nogami sprehajal po sveže preorani zemlji.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sukulenteeee, ene moje najljubših lončnic, prav ta vikend sem jih preselila na (zastekljen) balkon. Škoda, ker so sukulente malo manj navdušene nad mano ツ mnoge druge rože mi uspevajo veliko bolje, a moja ljubezen do mehkih mesnatih lističev se ne vda ツ

    OdgovoriIzbriši
  3. Kot da bi se resnično nove rastlinice prebujale na malih planetih. Tako naravno, spontano, in seveda, po mojem okusu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna kombinacija!
    In tvoje "buče" so fantastično lepe :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow, tole pa je prekrasno! Super ideja!

    OdgovoriIzbriši
  6. Res čudovito in meni so že same posode všeč, sukulanti pa dajo piko na i.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito! Ravno te dni ugotavljam, kako bi vzgajala mah... Za sukulante pa prvič slišim in so mi zelo všeč. Ime tudi:)

    OdgovoriIzbriši
  8. @ Anja, zakaj nisi prej povedala, ko si bila pri meni ツ sukulent imam poln balkon, za svojim hrbtom si jih imela ツ

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasno! Res so fletne tele kroglice :).

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...