TIKIN SVET


Pozdravljeni v Tikinem svetu domišljije. V njem se mešata ljubezen do rastlin in ljubezen do zemlje. Iz gline pod mojimi prsti nastaja keramika, ki postane celota šele, ko se zlije z rastlinami. To je poseben košček vrta. Tikin svet.



sobota, 15. oktober 2011

Nova družinska člana

Dobili smo nova mikena, kosmata in dopadljiva družinska člana :)
Sinko je posvojil dva hrčka, obljubil, da bo skrbel zanju, čistil kletko
in vse, kar paše zraven. Mladička sta igriva in jesta z roke, jih je bilo
pa težko slikati, saj sta "žižlasta" in nista nič pri miru,
fotoaparat pa potrebuje nekaj trenutkov za ostrenje.

Dobro, da sta dva, saj lahko vsak otrok svojega crklja
in je mir pri hiši :)



12 komentarjev:

  1. Iiii kolk sta srčkana! Bolje da jih moja mulčka ne vidita, ker imata kar naprej ideje za nove živalce. Pa tudi naša Frida je strup za take male žverce.

    OdgovoriIzbriši
  2. Veliko veselja z novima živalcama vam želim!

    Jaz sem tudi imela hrčke v mladosti, pa so me rahlo "razočarali", ker so večino dneva prespali, ponoči pa razgrajali po kletki. Upam, da vaša nista taka zaspanca :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, kako sta lušna!!! Prava puhkota!

    OdgovoriIzbriši
  4. Presladak je, tako je maleni:))

    OdgovoriIzbriši
  5. Naša hrčka sta ko dva dojenčka :)
    Eno uro sta budna , potem dve uri spita, sta spet budna eno uro in spet gresta spat in tako naprej.
    Sta pa ruska hrčka.

    OdgovoriIzbriši
  6. To bo veliko veselja :-))
    Pozdravček :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Iiii, srčkani živalci. Verjamem, da se bosta imeli lepo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj kako sta ljubka in sedaj sem v resni skušnjavi ali naj to tvojo objavo pokažem Medolini, namreč tvoj blog že od vsega začetka spremljava skupaj ... če ji jo pokažem bo to zame precej tvegano početje, kajti name se bo spet vsulo veliko zakajev v zvezi s štirimi tačkami, pa naj pripadajo mucam, kužkom ali hrčkom :o)))

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  9. Kaki carteki :)))))
    Uživajte z njima.

    OdgovoriIzbriši
  10. Cukrčka :) upam, da boste ponoči kaj spali :))
    Se mi pa zdi, da je za otroke kar fino, če imajo kako živalico. Če se le da.

    OdgovoriIzbriši
  11. Hi hi, kakšna mini in lušna sta :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...