TIKIN SVET


Pozdravljeni v Tikinem svetu domišljije. V njem se mešata ljubezen do rastlin in ljubezen do zemlje. Iz gline pod mojimi prsti nastaja keramika, ki postane celota šele, ko se zlije z rastlinami. To je poseben košček vrta. Tikin svet.



sreda, 8. februar 2012

Mucka narejena po mojem tutorialu

Acacia Azevado je lončarka iz Brazilije. Te dni me je razveselila
s sliko malih muckov, narejenih po mojem tutorialu. Čeprav sta
nerejena po istem postopku, sta drugačna, saj  vsak ustvarjalec
pusti v izdelku del sebe. Prav posrečena sta ali ne?

(foto: Acacia Azevado)

3 komentarji:

  1. Oh sta ljubka in kot si zapisala čisto vsak pusti v izdelku delček svoje posebne in neponovljive note ...

    Vse dobro vsem ...

    OdgovoriIzbriši
  2. krasna sta! vsaka roka v izdelku pusti svojo dušo!
    in prav je tako,
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  3. Tika, prav imaš res mata drugačno dušico od tvojih, čeprav sta narejena po tvojih navodilih. Lepo da si jih delila, saj veš; what goes around comes around, tako nekako gre, ane?
    Si kaj aktivna na Etsy-ju? Jaz ne folgam, res ne :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...