TIKIN SVET


Pozdravljeni v Tikinem svetu domišljije. V njem se mešata ljubezen do rastlin in ljubezen do zemlje. Iz gline pod mojimi prsti nastaja keramika, ki postane celota šele, ko se zlije z rastlinami. To je poseben košček vrta. Tikin svet.



ponedeljek, 5. december 2011

Lepota nedokončanega izdelka




























Velikokrat se mi zgodi, da bi rada izdelek na pol poti pustila točno
takšnega kot je. Pustila bi ga v surovem stanju, brez barv in glazur.
Všeč mi je surova glina, všeč zapis, ki se odtisne v njej, forma,
ki jo zavzame....vse ostalo se mi zdi popolnoma odveč...


12 komentarjev:

  1. Da...i kad bi ostavila ovako bilo bi krasno...
    Meni su tvoji radovi prekrasni, jedinstveni...kako u sirovom stanju tako i sa bojom i glazurom.
    Svaka ti čast...
    LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, je lepo, ampak meni so barve, s katerimi pobarvaš svoje izdelke zelo tople, nič preveč. Ravno prav, da izdelek še bolj zasije :)

    OdgovoriIzbriši
  3. jap, res je lepo, toda tudi jaz se strinjam, da jim daš tisto piko na i, tisto TVOJE.
    Ne dvomim, da bodo še bolj čudovite :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, že sedaj so krasni izdelki. Mislim, da je pomembno, da so temelji dobri, če hočeš tudi dober končni izdelek.
    Tvoje glazure niso preveč 'vpadljive' in se lepo prilegajo tvojim izdelkom... Obe varianti sta mi všeč!

    OdgovoriIzbriši
  5. Res je,že v osnovi so tvoji izdelki čudoviti.
    Vendar jim barve dajo tisto pikico na i.


    lp

    OdgovoriIzbriši
  6. No to prime tudi mene..... sam ko pa se glina izsuši moram takoj poskrbeti, da čimprej pride v peč... saj se njena občutljivost poveča za 1000%. 8:)

    Lepi čudoviti izdelki

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi takšni so čudoviti. Barve pa jim vdihnejo še malo dodatnega življenja, kot mavrica, ki se izriše po dežju in se nam prikrade nasmešek na obraz :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito tako izgleda, odtis narave je še močno viden, vendar mu piko na i daš ti tudi z barvitostjo ... prelepo ...

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako lijepi radovi!
    Sve pohvale! Lijep pozdrav!:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni so všeč tudi taki izdelki. Pravzaprav mi je všeč vse,kar pride izpod tvojih rok. Pa vendar se strinjam, da jim tvoje nežne glazure dodajo tisto malo življenja, zaradi katerega še bolj zasijejo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Nak, to pa ne!

    Pustiti glinen izdelek, da ostane "surov", bi bil velik greh, sploh če je v vprašanju kaj izpod tvojih blagoslovljenih prstov. Peka da izdelkom trdnost in jih naredi tako rekoč večne ♥ ♥ ♥

    Kar zadeva barve pa sem jaz ponovno absolutno za :-) Ti poleg znaš uporabljati barve - z ravno pravo mero, poleg tega pričaraš fine "barvne" efekte, za katere menim, da niso le nanos barve s čopičem.

    Tika, zaljubljena v tvoje izdelke kličem: ne ustavljaj se na pol poti :-)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...