TIKIN SVET


Pozdravljeni v Tikinem svetu domišljije. V njem se mešata ljubezen do rastlin in ljubezen do zemlje. Iz gline pod mojimi prsti nastaja keramika, ki postane celota šele, ko se zlije z rastlinami. To je poseben košček vrta. Tikin svet.



četrtek, 10. februar 2011

Zabava!




















Pri Hrandici sem se včeraj noro zabavala. Res, da nisem plesala, ker sem bila preveč zaposlena s spoznavanjem druščine. Sem se pa naklepetala, kot že dolgo ne. In sladkosnedka, kot sem, sem se preveč najedla odličnih čokoladnih slaščic. Žal sem že doma in si zdravim želodček s kamiličnim čajem, vabljeni pa ste vsi, da se pridružite, saj bo zabava trajala do 14.2.

2 komentarja:

  1. Ja, res je bila dobra zabava. Danes grem spet. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Tika, lepo si opisala ta naš "Žur" :))).Pozdravi si ranjen želodček.
    Lep vikend ti želim.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...