TIKIN SVET


Pozdravljeni v Tikinem svetu domišljije. V njem se mešata ljubezen do rastlin in ljubezen do zemlje. Iz gline pod mojimi prsti nastaja keramika, ki postane celota šele, ko se zlije z rastlinami. To je poseben košček vrta. Tikin svet.



ponedeljek, 6. september 2010

Barva zemlje



Jesen  je tukaj in z njo obilje plodov. Ta čebulnik ponazarja mati zemljo, ki v svoji maternici hrani plodove. Tako zemeljski, greje kot pogled na z soncem ožarjeno listje.




9 komentarjev:

  1. Na čebulniku si res zelo dobro upodobila našo ljubo zemljico, tako rodovitno, vendar tega velikokrat ne znamo ceniti.
    Zelo lep čebulnik!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tika, danes sem odkrila tvoj blog in sem zelo vesela, saj so tvoji izdelki čudoviti.

    OdgovoriIzbriši
  3. "Gaja, mati vsega,
    trda, sijajna kot skala,
    najstarejša izmed vseh bitij;
    pojem slavo veličini Zemlje!
    Mati bogov, nevesta zvezdnega nega,
    pozdravljena!"

    (neznani grški pesnik iz 6. stol. pr.n.š.)

    Čudovit je ta pozdrav izpod tvojih rok Materi zemlji :o)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Danes sem te odkrila in z veseljem te bom spremljala, saj izdeluješ čudovite izdelke :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Tvoj blog sem že videla, pa si ga očitno nisem prav shranila med spremljane. Danes popravljam napako :)
    Pri nas je čebula shranjena v pleteni košarici, tam nekje v omari. V taki posodi pa bi jo važna razkazovala vsem, čudoviti sta, obe.

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobrodošlica vsem, novim in tistim, ki me že dalj časa spremljate :)

    Odmevčica - krasna pesem, za vsako priložnost imaš eno v rokavu :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...