TIKIN SVET


Pozdravljeni v Tikinem svetu domišljije. V njem se mešata ljubezen do rastlin in ljubezen do zemlje. Iz gline pod mojimi prsti nastaja keramika, ki postane celota šele, ko se zlije z rastlinami. To je poseben košček vrta. Tikin svet.



petek, 23. julij 2010

Ptičja kopel

Zunaj je zelo vroče, tako, da se je čez dan bolje skriti v stanovanje ali poiskati hladen kotiček ob reki. Spomnila sem se na ptice, ki me vsako jutro tako lepo zbudijo.
Lotila sem se dela in takole so začeli nastajati ptičji napajalniki in bazeni.
Upam, da bom kmalu opazila ptičji živžav. Nekoč sem opazovala vrabčka, kako se kopa v luži in bil je prav zabaven.
Ptičkom bo družbo delal kačji pastir.Takole pa se mama pogovarja z mladičkoma:
Tole pa je cel ptičji živ-žav.

4 komentarji:

  1. vsi so zelo lepi, prvi mi je pa sploh super!obožujem modro-turkizne glazure ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastično si se tole spomnila in izvedla.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako čudovito - pravljica izpod tvojih rok - jaz se jih kar ne morem nagledati - kdo ve, mogoče se pa naši ptički pridejo hladit v tvoje krasne bazenčke :o)))

    Dan bo šel v tisto smer kot kotički naših ustnic :o)))

    OdgovoriIzbriši
  4. O kako lepo. Zelo domiselno in tudi jaz se ne bi branila kakšnega takšnega luštnega ptičjega napajalnika na vrtu. Ga pa znajo izkoristiti kar za bazen, glede na to da je tako vroče :)))

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...